take if off

jag är i orlando, florida och jag lever! för er som undrar..
har varken haft internet eller tid att sitta här men nu har jag
en ledig stund och passar på medans folk handlar och barn sover :)

i lördags var det en lugn dag, tog gymmet på morgonen i en timme.
pratade med min personliga tränare en stund.
jobbade sen mest hela dagen tycker jag, plus att jag hjälpte till
med packning och planering inför vår resa.
på kvällen fixade vi påskägg till ungarna, så att påskharen kunde komma :)
tittade på "wall-e" innan jag somnade och den var söt!

klockan ringde vid 5.30 nästa morgon men var inte så trött.
packade klart och vi begav oss till flygplatsen.
gjorde allt man brukar göra och vid 9 var vi uppe i luften.
vi mellanlandade i houston innan vi flög vidare mot orlando.
när vi kom hit tog det tid innan vi kom till huset..
vi fick vänta på mormor, hämta hyrbilarna, käka middag innan vi kom
hit och sen hitta till huset. men det gick bra men vi var i säng
typ 11.30.. dock inte seattle-tid, så svårt att somna var det!
familjevännerna var redan här när vi kom men sov allihopa.

idag var det upp tidigt, göra vid oss och bege oss in i bilarna.
de är förresten riktigt nice liksom huset vi hyr :D
vi begav oss till parken epcot, som var dagens planerade sak.
parken inkluderade en stor golfboll som ungarna sa, haha.
sen små områden med olika länder, framtiden osv.
en heldag där gick vi runder och vi avslutade med middag på
en kinesisk restaurang :) när vi kom hem tog sig jag och barnen ett
dop i poolen, vilket var väldigt skönt! tog en snabbdusch och nu
sitter jag i köket med min baby. det har varit jätte varmt idag och solen
har gasat på hela dagen, så bränt mig på axlarna har jag gjort men det
var ju ingen överraskning för det gör jag ju alltid :P
har invigt min nya kamera med, så massa bra bilder!
men min andra har valt att strejka, går inte att starta alls..
skulle ju inte förvåna mig om den är sönder eller något, mög!

ville mest bara berätta att allt är bra, vi har sommar och allt är kanon :)
fler dagar av detta och jag längtar redan till allt.
även om jag är 19 så tycker jag att allt är jätte roligt och njuter konstant.
jag menar gratis semester plus att jag får betalt tackar man ju inte nej till.
"jobbar" gör jag ju så det är ju kanske inte så konstigt då..
nu ska jag lägga in bilder på datorn och sen snart bädda ner mig i sängen.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0