the sweet escape

ännu en dag i vårt kära disneyworld.
dagen började molnig och regning men slutade soligt och varmt :)
vi besökte animal kingdom idag, vilket var kul!
åkte på safari ride gjorde vi, berg och dal bana i berg,
nemomusical och the lion king theater.
allting var kanonbra, coolt och jätte bra gjort!
vi kom hem vid sex, käkade middag och nu sitter jag vid köksbordet.

igårkväll pös jag och några andra i den andra familjen in till
hollywood studios, vilket var superkul! vi åkte hollywood tower,
gjorde lite annat och sen åkte vi till epcot. andra rides och shopping :)
tog även bilder med alla disneyfigurerna, kände mig verkligen som barn igen! haha.
totalt under denna resan har det blivit; underkläder, en pyjamas,
två mjukisdjur och en musse pigg t-shirt.

tycker om disneyworld, finns så mycket coolt att göra och se.
ska absolut åka hit med mina egna ungar i framtiden.
men måste säga en sak, florida är otroligt platt ;P haha.
om man jämför med seattle i alla fall.

imorgon vet jag inte riktigt vad som står på schemat, den andra
familjen ska åka hem men vi stannar tills måndag ju.
men vi flyttar ut ur huset på söndag för att flytta till hotellet.
snart är det tillbaka till verkligheten igen, men det ska bli lite skönt
om jag ska vara ärlig. leva med familjen i åtta dagar i rad är lite
jobbigt just nu, men det går upp och ner får jag säga.

vi har precis käkat lite glass och det händer inte mycker mer ikväll.
är rätt trött och sleten efter idag..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0