used to

varit en rätt varm och skön vårdag idag, trots lite moln hit och dit..
dagen har gått bra och hann göra en hel del.
var på gymmet i förmiddags, och där var en söt liten sak! haha.
hoppas stöta på han oftare ;) vi får se. det slutade med ett leende i alla fall.
har gjort ungarnas tvätt, L tittade på en barbiemovie och sen lekte
vi med playdoh och det var rätt underhållande faktiskt!
när de stora var hemma körde vi till OT, vi lekte ute under timmen vi väntade.
gungade och spelade lite fotboll. läraren hade med sig sin nya 8 veckor gamla
hundvalp och den var ju så grymt söt! smälte ju nästan när jag såg henne :)
när vi kom hem fick jag laga mat med, min hostmom hade tydligen haft
en lite jobbig dag. efter middagen gick jag ner här och ligger ju i sängen med jamas på.
ska snart titta på svenska hollywood fruar och roa mig med lite annat.
är faktiskt lite trött trots att det varit en rätt lugn dag, fortfarande sen florida?



ja där kommer jag och denice vara i alla fall! haha. kommer kännas knas.
se han på andra sidan när vi bor i samma halva av sverige där hemma :P
snart är det nickelback konserten med, 7 maj! inte så långt kvar heller.
känns som det ska planeras en massa nu och det är skoj :)
jag gillar verkligen livet här nu, ingenting att klaga på bara mer äventyr.
vet inte riktigt om jag vill hem, haha. vet ju inte vad jag kommer hem till heller..
får ta en fundering på min framtid snart, med förlängning och plugg och grejer.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0