where dreams come true

så lyder skyltarna när man kör in i disneyworld.
vilket känns både lite flamsigt men gulligt :)

ligger i sängen på hotellrummet, trött och har ont i fötterna..
full rulle och varmt så då blir man trött.
men igår hade vi en lugn och skön dag, vilket var skönt.
den andra familjen körde hem under förmiddagen, vi andra
städade lite och började packa. vi satt ute en stund vid poolen men
det var inte allt för varmt om jag ska vara ärlig.
jag hade ungarna hemma en stund medans de andra körde en runda.
vi käkade lunch och sen tog vi naps, jag sov i två timmar ^^
efter det körde vi till downtown disney en runda, ungarna shoppade lite
och vi gick mest runder och kollade. hem, fixade middag och sen nana.

imorse gick vi upp vid 7, packade - frukost - ut i bilen.
körde in hit till hotellet, de tog bagaget för rummen var inte klara och
vi tog bussen till epcot. vi gjorde många rides vi missat :)
käkade lunchbara gick runder och kom hem vid 17..
nu slappar vi bara, vilket vi verkligen behöver. vi ska ner och käka
middag om typ en timme och sen händer det nog inte mycket, sova?

vi beger oss till flygplatsen imorgon vid 6 och sen är det resa hela dagen.
flygplanet landar i seattle 14 (vår tid) och den eftermiddagen blir det nog
uppackning, tv och bara föra ingenting! haha. behöver komma iväg lite
från familjen nu, börjar bli lite jobbigt nu..
bilder från hela denna semestern kommer snart, både lite här och
resten på facebook för er som är intresserade :)

haha, detta är egentligen inget roligt men ibland får jag panik på mig själv
hur jag skriver här på bloggen, men nu har jag bestämt mig :P

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0