already here



hösten verkar ju ha kommit så det "firades" med svarta kläder och te.

dagarna har gått snabbt denna veckan, det är dock jobbiga dagar.
min lilla hemlängtan håller i sig men hoppas på att bli av med den snart!
i helgen blir det vancouver, så då är det fest med brudarna för full rulle ;D
behöver komma ut och iväg. och imorgon jobbar jag 8-3, helt ok faktiskt.
gör pizza i micron nu, bra middag andréa.. sen kommer nog merethe hit en sväng :)
igår var det min hostmoms födelsedag så vi bakade sockerkaka med en smörig
frosting, haha. dock var det tydligen inte så uppskattat? det är många saker jag känner
nu bara slängs över på mig och jag tar ansvar för hela skiten. jag behöver semester!
men, de bästa föräldrarna man har så uppmuntrar de en och finns där för mig <3
har också världens bästa vänner och annan familj där hemma som stöttar mig, vilket känns kanon.
idag bokade vi vår stuga nere i cannon beach, OR. 5 dagar över jul!
har väl den mesta "planeringen" klar för när de kommer hit, jag längtar superduper mycket.
nej nu är min mat klar, sen ska nog mjukiskläderna på och så ska jag mysa hela kvällen :)
ska skypa med mathias nu med men det vill inte ansluta.. knäppa skype.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0