early morning

jobba 4-5am är ingen höjdare men det är så när man jobbar som nanny?
precis duschat och skypat med päronen. ska packa klart det sista, upp och göra
frukost och fixa till mig sen är jag på G att hämta brudarna, banken och target.
har ändå skrapat ihop 7 sovtimmar inatt så jag ska nog klara mig på att köra
3 h upp till vancouver. med hög musik och coca cola, och tjejerna ska jag klara mig :)
ikväll slår vi klackarna i taket och alkoholen in i kroppen, det kommar bli awesome!
det kan inte bli bättre än så när man åker upp med en svensk och en norsk, haha.

gårdagen? jobbiga ungar, jobbade över (som jag gjort hela veckan typ), spillde ett
stor glas med nygjord chokladmjölk över mig. kan den ha blivit sämre?
well, den avslutades med pizza, brokeback mountain och monopol spelande ;P
så jag tycker jag har gjort mig förtjänt av en liten "miniweekend" fylld med
härligt folk, dans och alkohol. mer uppdatering live från partystaden.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0