exiting stuff

haha, måste säga att mitt liv är händelserikt och stressande just nu..
när vi var i jackson var det någon snubbe som betalade sin försäkring med mitt
savings account, så där försvann typ alla mina pengar på det kontot.
de sa att de skulle komma tillbaka inom 7 dagar men det har ju inte hänt så nu har
jag kontaktat banken, ska göra en claim och så får jag mina pengar. måste faxa papper och grejer.
varför ska det hända mig liksom? men duktig på att spara tycker jag att jag är, känns som
om jag har mycket pengar men vet inte vart jag ska lägga de men jag sparar till framtidens planer.
resor och annat :) ska försöka att inte shoppa och äta upp de, brukar vara bra på det..

och berättade jag om vår härliga fredagen den 13 förresten? haha. otur i turen kan man säga.
vi missade vår avfart från en väg till motorvägen, så vi fick ta nästa som tog oss dit.
men ingen sa att det var 50 miles dirtroad a.k.a grusväg. det var bumpigt och samtigt så
regnade det och blåste en hel del! vi hittar den lilla byn vi skulle komma in i och titta,
där var vår motorväg vi ville till som skulle ta oss uppåt, närmre vår destination.
men när vi kör upp på rampen börjar bilen hoppa och ha sig och gissa vad? punka!
som om vi behövde det med. plus att innan hade en säkring gått i bilen så vi hade ingen musik..
väntade en timme på bogseringsgubben, han hjälpte oss med det reservhjulet och sen körde vi
till hans verkstad. han fixade allt och sen var vi på väg, dock långt kvar..
vi skulle anlända till hotellet runt 17, men kom dit runt 21 istället. trötta myste vi ner i de stora sängarna
och tittade på cartoons. enligt mig var det hysteriskt roligt, haha. och skrattade mest åt hela dagen ;P

när jag släppt av ungarna sen ska jag till gymmet, vilket behövs!
sen kommer betty och hämtar mig och vi drar ut och käkar middag. vi har lite att ta igen,
inte träffat henne sen festen tror jag så vi har nog en hel del att prata om.
nu har jag ett berg med lakan och kläder som måste vikas så nu får jag slita mig härifrån..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0