feeling alive

ja hej kära bloggen! jag lever och är tillbaka where I belong.
knappt varit hemma i helgen sen vi kom hem lördags eftermiddag och
sen har inte internet funkat heller. då mår man ju finfint! eller inte..
vi har kanon bra väder, sol och typ 35 grader :) men det ska bli lite svalare nu i veckan.
jobbar hela veckan; plus har typ 10000 andra saker att göra och fixa. busy busy!
men det är väl så när man lever aupair livet ;P haha. har mycket att uppdatera mig med.

stack ut på middag med brudarna i lördags; kinesiskt. mums! vi körde och hämtade
en filt och köpte lite snacks och hamnade i idylwood park, utomhusbio :)
"mamma mia" sing a long och roligt och mysigt var det. varför har vi inte det i sverige?



kraschade i merethe's säng efteråt och somnade snabbt efter en lång dag.
skypade med familjen och michaela igår! det var ju ett tag sen kan man ju säga.
vi klippte topparna på mig för det behövdes verkligen, det känns kort dock..
mötte upp nicolette och vera och vi körde ut till skogen till franklin falls :)
lite hiking, slapp i solen och bara njuta av naturen. efter blev det en mumsig middag.
sofia och marie åkte igår (inatt) till NY för aupairskolan, så ringde och önskade lycka till!
nej det var enough uppdatering for now. måaste klä på mig innann jag ska upp.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0