goodbye's

ja nu börjar vår deprimerande månad med alla som ska åka hem..
det är redan tråkigt och jag vet inte hur jag ska överleva utan alla!
igår var det ju sophie's tur, ett härligt gäng och mycket mumsig mat :)



to gove your phonenumber to the waiter, is that to be flirtatious or just
to give him a darn good extra tip?
AFTER all the money.

jag ser inte fram emot resten av ligan som lämnar mig inom snar framtid.
får väl skaffa mig ett gäng amerikanska vänner? de kommer ju finns kvar :)
inte hjälper det att det är kallt och regnet sipprar ner utanför fönstret.
trött är jag med, så nu när ungarna är påväg till skolan ska jag krypa ner och
nana en liten sväng till, eller kanske sätta på en bra film och mysa med mina gosedjur!
ska prata en liten stund med mamma och pappa med.
vad skulle jag gjort utan de? she is the best mom and dad ever and I miss them alot..

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0