in a rich mans world

ja det kan man väl lugnt säga att jag önskar att jag var..
aupair lönen är väl inget att skryta med egentligen, önskar jag var gift med en rik karl ;)
den dagen kommer hoppas jag, kanske innan jag lämnar det här landet?
well, jobbet gick la helt ok. mycket tvätt, städning osv. en gnällig unge med på köpet..
när jag slutat blev det ett gympass - träningsvärk imorgon har jag redan räknat med!
ehm, snabbt hem och gjorde vid mig och sen stack jag och denice till southcenter.
middag och ja, sen shoppade jag.. men, jag köpte snygga och bra grejer ;D
det är det jag övertalar mig med, haha. ny stil på kläderna med, love it!



syns det vilken färgtrend jag är inne på nu? haha. ooops! men lycklig är jag :)

ehm, nu ska jag snart nana för det kommer ju en dag imorgon med.
vi är ju inne på sista sommarlovs veckan nu med, vilket känns sjukt. vart tog sommaren vägen?
på måndag är det skolstart och ett helt nytt schema att anpassa sig till.
kommer dock vara ledig 4-6 timmar mitt på dagen så då kan jag fokusera mer på träning,
vänner med liknande schema osv. jag tror det kommer bli bra, roligt med varierande schema.
btw, har jag sagt att min hylla har kommit upp nu? ;P haha. efter 5 månaders väntan..



har jag sagt att jag älskar mitt rum? så mysigt, avkopplande och härligt.

dock är det fortfarande mycket kvar att fixa.. nya byrås, för de andra är snart skräp!
gardinstånger som ska upp över garderoben, det går sakta men säkert ;P haha.
men det är väl så det är i amerikanarnas liv? mycket snack - lite verkstad.
och ska jag vara ärlig har jag haft lite hemlängtan på senaste tiden.
tänkt mycket på familj och släkt, vännerna. fallit en tår hit och dit..
så därför ska jag nu öppna mitt sista hemlängtanspaket - och det innehåller ahlgrens bilar :)
jag vet att jag ska fokusera mycket på träning och äta rätt men detta får jag stoppa i mig, haha.
ehm, pratar med ronja med. planer på att besöka henne i denver ser det ut som!
perfekt, har velat åka dit länge med inte haft tid eller pengar. november troligtvis :)
och imorgon fyller min "lilla" flicka 5 bast, det är sjukt! hon var så liten när jag kom..

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0