meatballs rule

aa, jag älskar livet här. en kanon kväll med de bästa helt enkelt :)
vi har lagat köttbullar med mos och sås, tittat på film och myst med glass.
solen tittade fram tillslut med vilket gjorde dagen ännu bättre för min del.



jag har skalat och kokat potatis för första gången i staterna, slå det ni! ;)




merethe är glad och galen när hon gör köttbullar.



yoggi i tub? det finns inte i sverige..



och ja, det slutade lyckligt! vi fick hemkänslor både jag och merethe,
tänkte på mormors köttbullar och massa annat som finns hemma i svealandet.


det var en lyckad kväll, tanken på att en del av ligan lämnar inom en månad
får mig att vilja börja gråta men det kommer nytt folk, får hålla humöret uppe :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0