party in vancouver

ja tänk för att det var det! och roligt hade vi med för den delen :)
bra med alkohol och musik, trevligt folk och intressanta pubar/clubs.
vi däckade nog vid 4 i våra sängar på hotellet, så inte allt för sent.
skulle dock på efterfest i ett penthouse med bubbelpool men det blev
inte så tillslut, efter att ha tagit hissen halva vägen och sen vandrat upp 16 trappor upp.
körningen gick bra, lite trött på slutet igår men hem kom vi och det var väl tur.
hade tre tjejer som stog och hängde i ytterdörren när jag parkerade bilen ;P haha.
skypade med mathias i typ 4 timmar med, hann somna lite under tiden.
vi hade "film-date" på skype, mysigt sällskap och en helt ok film :D
men jag måste säga att jag tycker om vancouver, en mysig och härlig stad!
kommer absolut bli mer besök dit innan min tid här borta är slut.



hänga vid gränsen mellan usa-canada är la alltid spännande.



partytrion! <3



granville partystreet.



galna blondiner :)



vancouver b.c skyline.

idag har jag 9 månader att fira i detta stora land, i lördags hade jag 365 dagar totalt
tills den dagen jag slutar jobba och min resemånad börjar. men det kommer gå snabbt!
fasar redan för att hinna med allt jag ska/vill göra innan jag beger mig till svedala igen.
ser dock hemma alla som är utomlands eller på semester, och jag blir lite avundsjuk..
vill med till ett varmt och soligt ställe, fyllt med party och härliga människor.
antar att jag får vänta med det? det är ju ett antal månader kvar tills hawaiiresan så ;P

första dagen i skolan idag för tjejerna, lite nerver var det allt. upp tidigt med!
men jag tycker jag och grandma gjorde ett mycket bra jobb med att få alla klara
och iväg i tid :) så plus i kanten för det! det känns dock lite konstigt att vara ledig nu mitt på dagen.
har haft skypedejter med både bästavän michan och älskade mamma :)
har mejl att svara på, har packat upp lite, ska in i duschen och städa lite osv.
en lugn men ändå busy första dag på nya schemat. jag behöver det eftet helgen dock ;D
plus sov inte så mycket inatt heller pga någon, haha. sova gör jag när jag dör.
ikväll är det avskedsmiddag för sophie, plus välkommen hit till hennes ersättare.
vi ska till cheesecake, kan ju inte säga mer än att jag längtar! är redan hungrig ;P

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0