ring of fire

det är väl kanske dags jag berättar om vår semestertrip vi gjorde.
har ju varit hemma ett tag, bara för upptagen och stressad för att sitta här.
vi har gjort allt från hiking, lata dagar, nationalparksbesök, river rafting,
vilddjurs expeditioner, jackson downtown, lekt i små warm springs, spontana bilturer ut i ingenstans osv.
det var väldigt mysigt och fint där, naturmänniska som jag är i blodet ;D haha.
har mycket bilder att dela med mig av, precis lagt in de på datorn så de hamnar la på facan snart.
overall så var det en bra semester och roadtrip, sett saker av amerika jag inte ens trodde fanns.
och folk kör verkligen från hela landet för att besöka detta stället, antar att det är rätt poppis?
känns dock som om jag jobbat mycket och fått ta mycket ansvar, men så är det väl när man
är på semester med sin värdfamilj. tackar min familj där hemma för att jag överlever det här livet!
leva hotelliv är ju inte heller helt fel förresten, speciellt inte när man har en homesuite :)
finns nog inte så mycket mer att säga om mina två veckor borta från civilisationen, det gick snabbt i alla fall.

familjen har sina flygbiljetter hit över jul, och snacka om att jag är lycklig över det!
vi har så mycket att göra och se så det är sjukt. trodde faktiskt aldrig det skulle hända..
skypade med mamma imorse innan jag började så vi har planerat lite plus att nu vet jag
när under tiden de här jag ska ha en veckas semester. exited already, wiho! <3

det är fortfarande varmt, typ 35 men från och med imorgon ska det helt plötsligt blir kallt igen!
kan vi inte ens få njuta lite när väl sommaren är här? nej tydligen inte..
vi var på en beach idag en runda, så ungarna fick leka av sig i vattnet och njuta av solen.
jobbat 10 h idag och då mår man väl alltid bra efteråt? haha. många timmar denna veckan.
förhoppningsvis får jag tid av på fredag, annars kommer jag upp i för mycket jobbtid.
nej nu håller ögonen på att somna så nu borde jag gå och nana, tidig morgon..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0