saturday night live

snart tar jag min "lilla" minivan och beger mig ut på nya äventyr, haha.
ska på bio med brudarna och sen hamnar vi hos nic igen för en sleepover.
har precis käkat middag med familjen och nu dunkar det bra musik i högtalarna :)
dagen har annars bestått av ett snabbt aupair möte hos vår LCC, lite städning
och annat fix i rummet osv. tittat mycket på kardashians på tv, haha. de är lite fjompiga!
vi skulle till IKEA för att köpa nya byrås till mig men pga vår mindre roliga historia
med översvämmning i badrummet där uppe så går nu de pengarna till att fixa ungarnas golv
och mitt tak. stora fläktar överallt, försäkringsbolaget är här stup i kvarten för att titta till allt.
har skypat med sofia en liten sväng, hon har anländit till sin familj! har hunnit prata lite med marie med.
jag kommer ihåg när jag först kom hit, känns dock som evigheter sedan men spännande var det.
hade nästan velat göra om det igen så exalterande det var!

gårdagen var väl en helt ok dag ändå. ungarna var dock hemskt jobbiga..
vi var på bio "nanny mcphee returns" jag tyckte faktiskt om den :) söt och intressant.
på kvällen stack jag och hämtade merethe och sen hem till nic där vera också befann sig!
vi käkade tysk makaronilåda typ, och mumsigt var det ;P en bira till det och livet är kanon.
spel hittade vi inga men post-its och pennor. kändisar i pannan är väl alltid trevligt?





haha, roligt hade vi och det blev ett antal klunkar alkohol.

åh, btw. häromdagen i tidningen var där en artikel om filmen "patrik 1,5",
den kommer ut här, på bio! hur sjukt är inte det? den är väl inte så stor i sverige.
försökte förklara för ungarna vad den handlade om men de fattade inte riktigt ;P
well, nu ska jag pysa och se hur "the other guys" är.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0