bloggtorka

känns inte riktigt som om jag är så aktiv här denna veckan, eller ja.
lite hela tiden tycker jag. ibland kommer jag inte på något spännande att säga här,
känns ju som om jag gör samma sak vecka in och vecka ut hela tiden.
är uppe tidigt, skjutsar barn överallt, massa hushållsarbete och tvätt, lagar mat,
tränar på gymmet, umgås med mina kompisar, äter pannkakor osv osv.
ni ser, inte så dramatriskt ;P jag försöker få julstämning med, lyckas väl sådär.
inget julbord på IKEA ikväll - jobbar och sen har jag ingen biljett heller, men jag överlever!
tror jag får massa julharmoni när familjen kommer nästa vecka och då ska vi ju laga
julbord tillsammans så så mycket missar jag inte det :) massa gott vi ska köpa på IKEA.

hela ligan är hemma idag, någon sjuk, någon trött så vi beslöt för att ha alla hemma.
men att sitta här i pyjamas klagar la ingen på? jobbar lite fram och tillbaka under dagen
och i helgen är jag ledig som vanligt, super skönt. kan verkligen behöva en låååång sovmorgon!
blir nog också aupair möte - vet inte om det blir med min grupp eller min hostmom's än.
jag och denice ska gå på ballet och se the nutcracker, kommer bli både mysigt och trevligt :)
för övrigt så regnar det väldigt mycket här och det är inte särskilt underhållande.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0