ettårsdag

ja för idag firar jag och staterna vår första ettårsdag ihop! kan ni tänka er :)
tiden går ruskigt snabbt när man har roligt har jag märkt, även om vissa dagar är
pest och pina och man vill packa väskan och dra någon annan stans direkt!
jag är stolt över mig själv att jag klarat alla 365 dagar hitintills, och att jag har ett
antal kvar att leva i det amerikanska livet.  vilket jag absolut inte klagar på!
känner mig långt ifrån klar med allting här så sverige kan vänta ett tag till tycker jag.
jag har ju inte varit utan det helt under mitt år och snart kommer ju familjen hit,
mindre än två veckor kvar! planerna är späckade för det mesta och det kommer bli underbart <3
även fast jag vet hur lättad jag hade varit över att få åka hem just nu så är
jag ändå glad att jag gjort beslutet om att stanna kvar ännu längre här borta.

vad har jag då gjort under mitt år som aupair/resefantast so far?



jag har stått mitt i times square i NYC med dessa coola brudar.



jag besökte kändisarnas stad och fick se mycket intressant, trots regnet.



vi åkte till drömmarnas disneyworld och fick se allt möjligt specktakel!




åkte till san fransisco och besökte denna bruden, varmt men väldigt roligt.



en sväng till minneapolis blev det med med G och grandma, mycket fint!



den årliga roadtripen till jackson. ute i nowhere men avslappnande.




vår trip upp till partystaden. fler sådana ska det bli!




jag tog ju en liten surprisetrip hem, och kan bara säga att det var underbart!

tror alla dessa resor till och med är i ordning efter jag gjort de, hehe.
bra jobbat andréa! ser fram emot resten av alla platser jag ska få åka till
och utforska; hawaii, NYC - boston - DC, california roadtrip och massa annat :)
jag lär mig något nytt varje dag och det är jag glad för, känner att jag är mer
än redo för livet och vad det har att erbjuda, både motgångar och medgångar.
jag är glad att jag vågade sätta mig på planet själv och ta mig till mitt äventyr.
alla er där ute som funderar på det, go for it! även om det slutar med att det inte
funkar så har ni i alla fall gett det en chans och vågat ta steget ut.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0