hemmaplan

ja vad är hemmaplan för mig egentligen? när jag steg in i huset idag kändes det inte alls så.
ville fly och åka iväg igen, usch jag vet inte vad jag känner just nu..
och det tar all energi av mig just nu! men vad ska jag hem och göra in that case?
samma människor, samma platser, samma traditioner. likadant som innan i livet.
det är kanske det jag saknar, tryggheten i mitt "gamla" liv där hemma?
jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv just nu och det freakar ut mig!
känner mig själv bra nock att jag vet att jag stänger in mycket saker och är rädd för att
konfrontera saker, men vad hjälper det egentligen, reder ju inte ut vad jag vill göra..
leva på hotellrum och i en resväska i över en vecka mår man ju kanske inte heller så bra av,
tycker inte om det helt enkelt. tog ett snabbryck av städning på mitt rum och i badrummet.
det ser ju helt ok ut men det behöver mer städning men jag orkar inte mer!

familjen åker hem om två dagar och mycket blandade känslor runt det får jag säga.
merethe kommer snart hem med, inte träffat henne på evigheter! saknar henne..
usch, jag är trött och det har varit en lång dag. behöver nog sömn och så får jag
sortera och tänka igenom mitt liv senare i veckan. händer mycket konstant här.
imorgon är det en heldag i seattle med space needle lunch och EMP museum, som avslutas
med lite sista-minuten shopping i bell square. tidigt onsdag morgon till flygplatsen..
nyår? - no clue. inget att ha på mig, inga pengar egentligen till att köpa något heller,
vart ska jag vara och vad ska jag göra? det återstå att se på fredag antar jag.

nu sitter jag här i min one piece som jag fick av min älskade twin i julklapp, love it :)
behöver sömn och ska bädda ner mig bredvid min lillebror så vi kan vakna upp krya och pigga.
för övrigt var vi ute och åt med denice och hennes föräldrar på cali pizza ikväll, mycket trevligt.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0