light night

som sagt var det black light party @ elliotte's i lördags, coolt tema!
var riktigt taggad för en bra kväll med beer pong, dans och roliga kommentarer.
haha, tror ni det blev så? somnade/däckade hur man nu vill uttrycka sig
runt midnatt tror jag och fick mig en 3 h lång nap innan vi begav oss hem..
inte riktigt så jag hade planerat kvällen, i mina tankar skulle den bli något helt annat.
fick inte i mig alltför mycket alkohol heller så är fortfarande konfunderad hur
det kunde sluta som det gjorde. dessto mer vi pratar om det dessto mer förvirrad blir jag ;P
antar att kvällen kommer förbli ett mysterium, nästa gång blir det andra takter!





klassiska toapix som vanligt ;P








the girls owning the beerpong game!







apperantly we hung out outside, haha. think this is right before I deside
to go down for my long and embarrassing nap.. never again.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: norsken

du er jo herlig da <3

2010-12-07 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0