snällt barn

jag antar att lite snäll har jag varit i år för några små klappar fick jag allt.
ett armfodral till min ipod, gosedjur och microsoft student 2010 (förvånad?) av min
hostfamilj, jag behövde det och jag fick det. slipper jag ju köpa det själv!
leggins, pandoraberlock och armband av min kära familj, min stora julklapp var
ju dem och jag kunde nog inte riktigt kunna önskat för något mer just nu.
papi betalade en guess klocka till mig med under den lilla shoppingturen i portland med :)
av mig själv fick jag en ny större kameralins och ett par röda converse.
kan säga att efter haft mina tre knäppisar här så är jag fattig, så börja spara är ett mycket
bra tips till lilla mig just nu. är ju ett tag tills nästa semester så jag har ju tid.
mitt datorbatteri har gått söndet och datorn funkar nu bara med sladd i, så man hade ju
kanske önskat att santa skulle komma med en ny dator men antar att det får vänta..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0