the nutcracker

som sagt var jag och min twin i seattle för att titta på balett idag, the nutcracker.
vissa kom i balklänning, andra i jeans och en sweatshirt. klasskillnad?
vi var något mitt i mellan tror jag. det var en intressant upplevelse - första gången!
efter blev det subway och en runda på qfc. vilken snabbmats helg det varit..
får köra hårdryck på gymmet i veckan, dock vet jag inte riktigt med tid.
familjen landar torsdagkväll och jag jobbar mycket och sent hela veckan lång.
min hosta börjar komma tillbaka med och har sjuka barn, så imorgon blir det en knas jobbdag!







för övrigt var det aupairmöte här hemma, cookies decoration och julmys.
hot appelcider och pianospelade. julkänslan börjar komma sakta men säkert :)
gick genom seattle center med och där var det mycket fint julpynt utspritt.
resten av kvällen blir det mys och imorgon kan jag till och med ha sovmorgon.
blivit skype med älskade människor hemifrån med i helgen, gillart! <3
familjen tillsammans med farfar&farfar och mormor&morfar, och bästa vän michan.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0