back to bed

ja det är vad jag borde göra, haha. trött..
var en lång men rolig dag igår :)

eh ja, jobbade hela dagen och det gick fint.
städade mycket så nu är hela källaren snygg!
det spöregnade hela dagen så ute vad vi knappast.
var en lugn dag med lite film osv.
bokade mina flygbiljetter till LA med, äntligen :D
vid efter fem körde jag och amy till madrona.
hon skulle på möte, och jag körde hem till denice :)
vi körde till starbucks och tog en latte och lite prat.
sen kom amy och vi körde till bellevue downtown.
till california pizza kitchen, mötte upp betty där.
vi tog en appetiser och käkade en mumsig pasta :P
tog bilen till lincoln square, och köpte våra biobiljetter.
vi såg "dear john", den var sorlig.. men trodde den skulle vara bättre
och slutet var lite konstigt tycker jag.
vid halv ett var vi på väg hem, och jag och amy hade en galen bilresa ;D

för er som inte vet, vi har en au-pair till som bor hos oss just nu.
hon ska vara här till tisdag, hennes familj bor i seattle.
men de är och adopterar en unge i columbia och kommer
inte hem förrens på tisdag så vi är snälla och tar in henne på vårt hotell :P

eh, idag ska jag promenera (tror inte det regnar)
och sen ska vi nog på bio igen, är en bio helg :) haha.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0