do you remember

ojoj, igår var en fullspäckad dag så jag hann inte sitta här.
det var full rulle och inte många lugna stunder!

morgonen gick bra, på min lediga tid blev det lite dator och en bok.
hämtade minstingen och vi körde hem och gjorde lunch.
tvättade alla ungarnas tvätt och bytte deras lakan och tvättade de.
L spelade webkinz jr och vi var också ute en stund.
hon provade typ alla cyklar vi hade och sen lekte hon att
jag var hennes vakt/slav och hon var kung över stenriket på framsidan :P
vi hämtade de andra två vid tre och sen körde vi till OT.
när vi kom hem var det lite socialt med min hostmom, ner kolla mejl,
upp igen för middag och sen köra till BCC för italienska :)
lektionen var rolig och gick rätt snabbt idag. träffade nicolette efter
och vi körde hem hit. jag körde min hostmom's bil, så skön!
är en ny wolksvagen jetta, skön att köra och rikigt cool faktiskt :)
jag lämnade min bil och vi körde till starbucks i downtown.
vi mötte vera och det blev en latte och lite prat!
nicolette fyller år idag, så grattis till henne. inte tonåring längre som hon sa igår ;D
hemma lite över tio och bums isäng!

morgonen idag gick bra! min hostmom var inte hemma så jag hade de själv.
men amy var uppe och hjälpte mig och allt gick kanon!
precis ringt och bokat tid hos frisören, ska dit på söndag :)
svarar på lite mejl just nu och har lite att fixa med nu.
ska på gymnastik vid elva med L och sen ska vi på playdate hos
vera och med hennes fyraåriga flicka :) kommer bli roligt!
ikväll ska jag till skolan som vanligt.
gillar livet här nu. det är roligt och känns som hemma :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0