first dance

här har man ju inte uppdaterat på några dagar.
varit busy plus att sidan var krånglig..

i söndags var det ju som sagt alla hjärtans dag :)
vilket är rätt stort här, så vi gjorde mumsig frukot!
amerikanska chokladpannkakor med bacon.
eh, fick gosedjur och kort av familjen :)
rachel kom och hämtade mig vid halv ett och
vi drog till downtown för att titta på bio.
"valentine's day", och ja jag tyckte faktiskt att den var bra ;P
sen pös vi till gymmet, körde en timme där.
hon körde hem mig och vi lagade en stor mumsig kinesisk middag.
det var chinese new year också så mycket firande!
på kvällen körde jag, amy och elo till target en runda.
jag köpte en ipod, en rosa liten söt sak :)

måndag var det första dagen på lovet för ungarna.
jag jobbade typ halva dagen, tvättade osv.
det blev ett besök på starbucks mitt på dagen med mina rumskompisar :P
på kvällen kom denice och hämtade mig och amy,
vi tog med våra laptopar och vi drog till starbucks :)
en skön och avslappnande kväll utanför huset.

idag har det varit full rulle som vanligt tycker jag.
jag gick upp och fixade frukost till ungarna och sen
bäddade jag rent i deras sängar och tvättade.
de fick lunch och sen körde vi in till seattle downtown :)
elo följde med och vi besökte pacific science center!
stort och coolt museeum med många olika utställningar.
vi var hemma vid tre och de spelade lite dator.
de gjorde en pjäs, alice in wonderland och jag och amy
fick se en sneekpeek på de första scenerna ;D
eh, skypade med mathias, käkade middag och till skolan.
elo har åkt till sin familj nu, hoppas hon får det bra!
jag ska snart sova, är båda trött och hungrig.
börjar halv elva imorgon, riktigt skönt :) men slutar tio på kvällen..
vill lägga upp bilder men hela bloggsidan är knas just nu.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0