follow me down

varit en finfin dag, om man nu bortser från regnet..
vräkt ner mest hela dagen tycker jag.

jag och L var på ikea en runda, när G hade sin feeding.
känns som hemma där måste jag säga :)
fick med mig lite lådor hem, som jag ska ha papper och saker i.
just nu ligger allting i en enda röra på skrivbordet.
lite svenskt marabou choklad betalade jag tydligen med för ;D



jag kan ju säga att L provade allt nästan, som hon brukar göra.
här är hon tydligen påväg in i garderoben? :P



fikafikafika! haha, världens bästa syssla :)

eh, jobbade till typ halv sex idag, sen satt jag mest vid datorn..
bytte om snabbt, vera hämtade mig och det blev en lite lat timme på gymmet :P
knäna strejkade lite med så det var inget vidare.
precis duschat och ätit kvällsmat, lyssnar på musik :)
är ledig imorgon! hon nämnde dock något om att jag skulle rycka in någa timmar.
får upp och se om jag behövs under dagen då.
är rätt trött, ska nog nana tidigt, eller i alla fall bädda ner mig och titta på tv.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0