happy

jag är glad och det sprätter i benen på mig :) haha.
hm, varit en rolig och intressant kväll!
var en söt liten prick inblandad kan jag säga.

eh, gick upp vid nio och käkade flingor.
klädde på mig, inte så varma kläder för solen lyste!
skypade med familjen i typ en halvtimme :)
när jag skulle ut på min promenad, var det molnigt
och det nästan regnade, så jag tog på mig en extra
fleece innan jag vandrade runt i över en timme.
fick lite regn på mig men jag klarade mig undan det värsta!
kom hem, tog lite lunch, duschade och gjorde vid mig.
innan två körde jag till kirkland för vårt möte.
bowling stod på schemat och det var kanonkul! :D
jag vann ena serien med 122, är det ok morfar? hehe.
eh, kom hem vid fyra och satt lite vid datorn.
vera hämtade mig och vi drog och käkade kinesiskt.
vi fick hemligt besök på bion ;P eller, planerat besök! haha.
vi såg "cop out", rolig och bra! efter blev det ett besök på starbucks.
nu är jag hemma, busy i min chat och ska snart sova :)

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Lycka till med "pricken" ;)

2010-02-28 @ 23:52:07
URL: http://livetila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0