happy

gissa vem som tog sitt andra körkort idag?! :D
jo jag jag jag! snacka om vilken lättnad.

gårdagen gick bra, jag hade skypemöte med
bea, emma och jonna när L hade gymnastik :)
jag saknar alla brudar där hemma så mycket!
när vi hämtat de stora vid tre körde vi till flygplatsen
och hämtade ungarnas mormor, och de var lika
glada som vanligt när hon kommer.
när vi kom hem badade jag ungarna och sen slutade jag.
jag och min hostmom körde och handlade och sen
lagade vi mat, vi hade frukost till kvällsmat :P
jag bytte om och körde till skolan, hemma vid
halv tio, en snabbis in i duschen, läste ut min bok
och sen nanade jag gott kan jag säga!

eh, morgonen gick bra idag tycker jag.
skypade sen med mamma när jag lämnat ungarna.
pappa är sjuk, krya på dig <3
och regnat har det gjort idag med, boring.
jag och min hostmom körde till amerikanska "vägverket"
så jag kunde göra min uppkörning, och det gick ju galant :)
jag tog min bild och mitt körkort kommer hem på
posten inom en vecka tror jag det var.
för att fira körde vi och käkade lunch i en god sandwishbar.
jag körde henne till jobbet och sen hem och så
småningom anlände ungarna hem från skolan.
mormorn fick hoppa in och hämta alla idag :P
eftermiddagen var lugn, lite filmer och sånt.
jag och E körde och hämtade min hostmom från jobbet.
när vi kom hem hämtade vi resten och sen körde
vi till red robin för att käka middag :) var dock inte så hungrig..
nu är jag hemma, i mina träningskläder och mer än redo
för mitt pass på gymmet, äntligen! det var ett tag sen.
måste verkligen komma igång med min träning nu!
ska förhoppningsvis hitta en kanal som sänder hockeymatchen
när jag kommer hem, vill ju se sverige vinna ;)

en vecka kvar till LA och tills jag får träffa ronja,
det kommer bli så kanon! vi ska se walk of fame,
förhoppningsvis hollywood skylten och sen blir
det nog en snabbrunda till san diego :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0