i do not hook up

två galna morgnar i rad nu, när tar det slut?
det är lite ner nu får jag säga..
känns som om inget man gör uppskattas ibland.
men som tur var är amy här, och vi delar mycket tankar :)
jag hoppas på det bästa för hennes skull med!

har ledig tid nu, fördriver ju inte så mycket..
efter feedingen idag ska vi nog till ikea.
det stället där man kan känna sig som hemma :)
ikväll ska jag och amy ut och käka och sen på bio.
vi ska se "dear john", förbereder mig redan för att jag ska böla! haha.

and I wonder if I ever cross your mind.
for me it happens all the time.


igår bakade vi kakor med alla ungarna.
chochlate chip och suggar cookies :)
blev bra, och vi dekorerade de med!

imorse var det kallt med, börjat bli det denna veckan..
lite molningt med, hoppas inte på regn i alla fall.

har mycket jag vill få ut, men orkar inte idag.
what if it hurts me, what if I break down.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0