into my head

min mage gör ont och är lite knas idag. vet inte riktigt vad.
och det spöregnar ute med, kan det bli bättre?
enda positiva är att det är fredag och en ledig helg :)

igår var det en lång dag.. jobbade ända till sex typ.
jag, amy och L vandrade till starbucks och tog en fika på eftermiddagen
och när jag hämtat de stora började vi vårt projekt :)
valentinekorten gick rätt snabbt att göra ändå och sen badade de.
min hostmom ringde och sa att hon skulle bli sen så jag
gjorde middag till de (leftovers) och G fick sin medecin.
jag och amy gick ner här en timme typ och bara flummade oss.
körde och hämtade vera och det blev en timme på gymmet :)
hem snabbt - duscha och sen körde jag och amy ut en runda.
halv tio går vi in på fred myer för lite shopping :P haha.
körde till mc'donkan och köpte mat, och fy vad gott det var!
tror aldrig snabbmat har smakat så gott som igår.
vi körde hem igen och la oss i min säng och tittade på pocahontas :)
hundarna höll på att fula sig inatt med, somnade typ halv ett..
och så ringde klockan vid sju, blir man inte lycklig då?

nu har jag i alla fall ledig tid, måste städa mitt badrum men är inte motiverad.
har massa annat jag måste städa idag med. måste mejla med.
och beställa mina flygbiljetter till LA, för 4 mars åker jag :)
behöver verkligen komma iväg lite känner jag.
och snart åker vi ju till florida med, kan det bli bättre?
ikväll, antingen bio eller titta på os-invigningen på tv.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0