into you arms

idag har varit en mycket bra dag, har ju varit ledig ;D

började med sovmorgon till halv tio, det ni!
värsta rekordet sen jag kom hit, haha. men skönt var det :)
och tittar ut, strålande solsken och varmt, värsta vår vädret.
upp och gjorde vid mig och sen körde jag och amy till kirkland
för att äta frukost på brown bag café, mumsigt!



jag menar, amerikanska pannkakor är det bästa!

sen körde vi hem, jag tog L till parken för min hostmom skulle ha möte hemma.
jobbade i typ två timmar, sen gick jag och amy till starbucks.
blev en latte och vi satt ute, det ni!
men under dagen blev det kallare och molnigare..
när vi kom hem lagade vi mat, svensk mat idag! fläskpannkaka :)
och tro mig, utan lingonsylt så var det faktiskt gott och
det blev en rätt stor hit i min hostfamilj om jag ska vara ärlig.
skyndade mig iväg, hämtade vera och körde till renton.
hämtade sonja och sen till biosalongen :)
vi tittade på "it's complicated", och den var hysteriskt rolig ett tag.

när vi körde hem spöregnade det, inte särskilt ovanligt..
det är ju bara till att vänja sig!
skypade med farmor och farfar med idag, trots att det strulade.
eh, kommer bli en stressig helg känner jag.
min hostmom åker till californien imorgon över helgen för någon CC grej.
jag och en barnvakt ska ha ungarna i helgen, men det blir nog bra.
ska till gymmet imorgon när jag slutat i alla fall, vilket ska bli skönt :)
nej nu är det sovdags, en lång dag imorgon.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0