leaving

ligger i sängen och slöar, skönt :) ska snart nana.
varit en lång dag trots inte så mycket jobb.
eh, när jag lämnat ungarna i skolan kom de andra
hem en stund efter och jag fick min chai latte!
sen åkte jag med en mäklare och mormorn söderut
och tittade på hus, hon funderar på att flytta hit ju.
vi var hemma vid lunch, käkade lite och sen
hade jag L själv en stund, vi tittade på en barbiefilm :P
vid halv tre körde jag och hämtade G i den lilla bilen
och vi körde själva till ridning, hon sa att vi hade en playdate! ^^
vi kom hem vid fem, hade ungarna en stund till typ halv sex.
gick ner här en runda, blev skype och lite sånt.
upp och hjälpte till med maten, mums! sen ner här.
körde till fred myer :P köpte lite tvål och sånt och lite gottgott.
har precis tittat på "narnia 2", så nu har jag sett den med :P
pratar med ronja på msn och vi planerar nästa helg!
ska bli skönt med lite semester, avkoppling och turista :)
imorgon blir det gymmet en runda och sen au-pairmöte.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0