long way to go

ojoj, två stressiga men roliga dagar med mycket jobb..

började vid nio igår och gjorde vid ungarna.
vi satte oss i bilen, hämtade upp betty och sen
körde vi till seattle downtown :) studiebesök! haha.
vi parkerade vid havet och sen gick vi en sväng
innan vi kom fram till akvariet, jätte fint.
och vädret? strålande sol, blå himmel och femton grader typ :)
bergen såg vi mycket bra och det blev många bilder.







när vi kom hem tog ungarna en lite nap och sen
var vi ute typ i två timmar. de cyklade, lekte med grannpojken,
vi gick till en stor gräsmatta så de fick springa av sig :P
när vi kom hem vid fyra var min hosmom hemma
och jag tog en timmes promenad i solen.
dusch och lagade mat och sen jobbade jag igen..
ända till tio, och trött var jag, men sova var det knappt tid med, haha.

gick upp kvart i fem imorse, min hostmom är i cali för dagen
så hon åkte tidigt, så jag gick upp och la mig i hennes säng.
trodde jag skulle kunna sova till åtta i alla fall men nejdå,
två ungar kommer in tio och sex och vill sova med mig.
så det var ju bara att försöka att se glad ut och välkomna de :P
den sista kom upp vid halv åtta och vi låg och myste lite.
sen gick jag upp och gjorde frukost till de, jag klädde de
och sen städade jag deras rum. gjorde själv vid mig samtidigt.
jag hann tvätta med ni! haha, jag är snabb när jag jobbar.
vid elva kom barnvakten och jag var äntligen ledig!
jag skypade en snabbis med mamma och pappa, för det krånglade..
sen körde jag och amy till redmond, hon var hos frisören.
vi fick gratis sminkning med, tackar man ju inte nej till :)
gick lite runder, käkade lunch och sen körde vi till target.
och där spenderade vi nog en timme ;P haha.
jag köpte ett ipod fodral, smink och ett linne.
vädret idag? behöver vi inte ens prata om, sommar :D haha.
strålande sol, blå himmel, typ sjutton grader!
ni där hemma kan faktiskt ta och behålla snön, jag tycker
om den vår/sommar vi har fått här!

nu är vi hemma, ska ut och käka ikväll jag och amy :)
har lite här hemma jag måste pula med.
städa, bädda rent sängen fixa med itunes och fixa paketer.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0