paralyzer

ja då är det tisdag morgon och solen lyser som vanligt :)
de sista morgnarna har varit lite kyliga, runt noll.
men sen på dagarna är det varmt och skönt!

eh, ungarna skulle tillbaka till skolan igår efter lovet.
de var väl inte så värst sugna på det men de måste ju :P
hade långt skypemöte med päronen efter morgonen.
hämtade L vid elva, vi gjorde lunch, tittade på
"alice in wonderland", hon spelade webkinz och sen hämtade vi de stora.
vi körde till OT'n och när vi var hemma vid fem var min hostmom hemma.
gjorde min italienska läxa, körde till skolan och hade lektion.
när jag kom hem skypade jag med amy :)
så skönt att se att hon är framme, har det bra och att hon mår bra!
jag fick en tur i rummet, haha. och vi pratade lite allmänt
om semester, weekends och sånt roligt! :D

i eftermiddag ska vi hämta mormor som anländer i seattle
för en vecka. ungarna var väldigt entusiastiska imorse.
ikväll har jag class som vanligt..

can I introduce bob and ray?

(här skulle det vara en bild på mig och L
men eftersom hela bloggsidan hänger sig
när jag ska lägga upp bilder så skiter jag i det)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0