run this town

det regnar och regnar och regnar..
kan det bli mycket roligare och intressant?
eh ja! för det är fredag, vilket betyder pengar,
och att det snart är helg och då är jag ledig :)

morgonen gick väl ok, jag och mormor hade flickorna.
snart kommer de komma hem med latte till mig! hihi.
jag och G ska nog ha eftermiddagen för oss själva.
min hostmom är ledig idag och måndag så de ska
pula med lite allt möjligt nu när mormorn är här.
dagens igår gick kanoners. på eftermiddagen
körde G och mormorn och köpte milkshakes till oss :P
hämtade vera vid åtta och vi drog till gymmet en timme.
kom hem, snabbdusch och sen ner i sängen med boken.
somnade snabbt för var helt slutkörd, haha.
imorgon är det au-pair möte, ett gymbesök med.
annars inte så mycket planer gör helgen, spara pengar
och ta det lugnt är målet! ikväll blir det nog bio med vera :)

fick paket från sverige igår; mamma och pappa.
sommarkläder, en väska, lite accecoarer, lepsyl.
fick också en mössa det stod "bad hair day" på :P thanks mom!
hoppas det andra anländer idag eller imorgon med.
så jag kan börja kolla på vad jag ska ha med mig till LA.

får panik på bloggsidan med..!

tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0