say

orkade inte blogga igår kväll.. var en lång men skön dag.
sitter här och lyssnar på musik :) amy sover.
vaknade imorse av att det regnade, inte förvånad.

en bra jobbdag igår faktiskt. efter G's feeding körde vi alla till ikea :)
vi käkade lunch, blev lite svenskt godis osv.



såhär söta är mina hostbarn när de provar mössor på ikea :)

när vi kom hem hade de webkinz maraton, haha.
sen tittade de på film där nere och jag och amy var här uppe
och gjorde inte så mycket. hon var tokig bara ;D
eh, sen kom E hem lite över fyra och jag slutade vid halv sex.
kvällsplanerna blev inte allt som planerat, vi stannade hemma
och käkade middag och sen gick vi till starbucks.
i regn, med mjukiskläder - regnstövlar - regnjacka.
men vi kom dit, fick våra latte och sen vandrade vi hem igen.
vi satt uppe med min hostmom till typ elva, bara pratade osv :)
sen gick vi ner hit, tittade på csi och sen somnade jag vid tolv..

idag har vi gymnastik på schemat vid elva, och när vi hämtat
de stora flickorna efter tre ska vi göra valentines kort och bad :)
ska till gymmet med vera ikväll med, det behövs!

lite helgplaner med, bio med amy på fredag och bio med rachel på söndag :)
kommer bli roligt, behöver en lugn helg som inkluderar sovmorgon.
och nu är det kirrat, att jag ska till LA i mars :D
eh, ska nog en runda till santa barbara med, ska bli så kul med en resa!
och att träffa ronja kommer bli kanon.

nu ska jag läsa min bok och slappa i sängen, trött..

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Rolle

aw vilka söta tjejer! :)

2010-02-15 @ 00:19:47
URL: http://burningstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0