soulsister

nu är barnen nattade och jag sitter i köket och kukilurar med katten.
har varit en bra dag faktiskt, mycket bra :)

hade sovmorgon och gick upp vid nio, kanon skönt!
började halv elva, vi körde till feedingen.
vilket var den sista G behöver för hon gör ett sånt
bra jobb med det hon äter och det nya hon äter.
vi körde inom ikea, tjejerna fick glass :)
när vi var hemma var vi hemma en stund,
sen var vi ute med grannarna. det var frisbeekastning,
cykling, fotboll på baksidan och massa annat.
vädret idag har varit kanon, strålande sol och blå himmel :)
har dock varit hyfsat kallt, typ fem grader..
när vi kom in fortsatte ungarna med deras pjäs.
vid fem körde jag och amy till downtown, hade lite att fira idag :P
mat blev det på cheesecake factory, plus efterrätt.
hon har sex månader i staterna idag plus en ny familj!
i helgen flyttar hon till san fransisco, sådan lyx.
hon ska ta hand om två barn, jätte söta och det verkar kanon.
är glad för hennes skull men det kommer bli tomt när hon åker..
mycket happy över att jag lärt känna henne :)
jorden är ju som sagt liten och vi kommer ju nästan från
samma lilla plats i sverige, det är faktiskt lite sjukt ;P

började jobba vid sju igen så det var hem igen och vara med ungarna.
min hostmom är på möte, samma imorgon så jobbar kväll då med.
jag är rätt trött så det bli nog nana tidigt idag :)
sitter och äter marabou choklad inköpt från ikea!
denna sidan är väldigt knäpp just nu, höll precis på att radera hela inlägget.
jaja, så det blir inga bilder idag heller..

I can't stop thinking about you.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0