svennebanan

en skön och avslappnande dag :) väldigt bra.
blev frukost på starbucks, smoothie och croaissant.
sen körde jag och tankade, sen till redmond.
mitt hår blev bra, slingningen gick snabbt och det var smidigt :)
klippte typ 3 cm, men det känns som jätte mycket..
det känns så kort men blond är jag i alla fall!



men ja, såhär ser det i alla fall ut, ingen större förändring.

jag mötte upp nicolette och vi gick runder lite i affärer.
sen körde vi till target och sen hem till henne.
snacka om krånlig, kringlig och upp och ner väg :P
vi värmde pizza, jag träffade hennes barn och vi tittade på film,
"you, me and dupree", jätte skojsig :) sen körde jag hem.
ska bädda rent i sängen nu och sen städa lite.
ikväll ska jag inte göra ett skit, blir nog mat och film med amy :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0