time and again

jag kan ju säga att jag är bakis och har världens träningsvärk!
men så är det väl när man vill ligga på topp ;P
att jag bara sovit fem timmar inatt gör ju inte saken lättare.

jobbdagen igår gick bra, förmiddagen var lugn.
de badade, spelade dator, tittade tv och vi spelade spel.
de käkade lunch och sen körde vi till crossroads, bio.
vi tittade på "tooth fairy" och den var faktiskt rolig :)
ungarna tyckte nog med det, hehe. vi körde hem
och de tog en nap. L somnade direkt :P
barnvakten kom sen hem, jag bytte om, hämtade vera
och vi drog till gymmet en timme. som om jag inte hade
mer träningsvärk så fick jag mer efter en timmes workout!
hem och duschade och gjorde vid mig, hämtade vera och
vi mötte upp mia på maple leaf för mat, kinesiskt :)
det var så mumsigt så, som vanligt.
vi körde hem hit och mia körde och hämtade rachel.
champagnen ryckte vi fram och vi satte på en madagaskar film ;D
sen körde vi till janina, houseparty ägaren.
det var en trevlig kväll, mycket dricka och dans.
bästa är ju att det är gratis dricka, haha!
vi körde väl därifrån vid två, körde till jack in the box,
och kille fattade inte att vi skulle ha seperate checks.
men ja, tillslut fick jag min strawberry smoothie :)
var hemma vid tre, somnade typ halv fyra.
och imorse vaknade jag vid halv nio, vilket suger..
här kommer lite bilder från gårdagen :)









nu ska jag försöka snygga till mig och äta något..
ska köra till redmond om en timme, till frisören, äntligen!
sen ska jag nog träffa nicolette en stund.
måste ju för tusan sova med, är ju helt trött..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0