undead

det kan man väl säga att jag är idag.
tio timmars arbete och ett hårt pass på gymmet!
snacka om att jag är trött och behöver vila.
det har varit en lång dag och hunnit med mycket :)

på min lediga tid städade jag mitt skrivbord och dammsög.
nu är här rätt städat och snyggt i alla fall!
sen hade jag ett långt skypemöte med päronen <3

körde vid elva och hämtade L, hem och göra lunch.
hon tittade på film och jag städade ungarnas rum.
vi körde och hämtade G, till bellevue downtown för speech.
sen till skolan igen och hämta E, körde till redmond för ridning.
varit mycket kördande och flängande idag :P
när vi kom hem vid fem skulle alla spela webkinz och jag
började på maten. amy hjälpte till, vilken var skönt.
vi värmde kött vi hade, gjorde potatismos och sallad :)
blev rätt bra ändå och alla fick i sig mat.
barnvakten kom vid sju, äntligen ledig! haha.
bytte om och sen kom vera och hämtade mig.
vi drog till gymmet, hann köra lite joggning innan vi skulle träffa ryan.
men fy för tusan vad han körde med oss idag!
vi hade mycket balansträning, vi körde armar och knän.
snacka om att mina knän är döda, kan knappt gå normalt ;P
men han är jätte rolig och peppar en mycket!
det bästa med allt detta är, att vi får pengarna tillbaka.
100 $ in på kontot är ju inte fel, för det är så att gör man sina
tre timmar med sin personliga tränare så får man pengarna tillbaka :)
och man är ju inte dum, utan utnyttjar ju det!
på vägen hem körde vi inom starbucks, blev en smoothie.

nu är jag trött och har ont i varenda muskel..
ska kurra ner mig i sängen och titta lite tv innan jag somnar.
klockan ringer vid åtta imorgon, upp till ungarna!
men det blir en lugn dag; frukost, bad och bio :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0