weightless

ännu en vecka har passerat här i bellevue.
söndagkväll, snart nana och ny jobbvecka!

har varit en rätt lugn och skönt söndag ändå, efter gårdagen.
vaknade vid nio av att L knackade på dörren..
jag gick upp, väckte amy och vi pratade med våra päron :)
gjorde vid oss och gjorde en snabbfrukost och sen
körde vi till gymmet. en härlig workout blev det, kändes befriande.
hem, duschen osv. kom hit en massa folk och vi var sociala.
tittade på film med barnen och umgås med de :)
vi körde och handlade och sen körde vi till bellevue downtown.
mötte upp paulina och vi gick till red robin och käkade.
sen körde vi till mercer island, amy tog mig till ett ställe
med mumsig glass, så vi köpte lite och sen körde vi en guidad
tur på mercer, trevlig ö! hem till paulina :)
kom en annan au-pair, josie, trevlig hon med. vi pratade, lyssnade på musik osv.
nu är vi hemma, och jag ska snart bädda ner mig.
är rätt trött ändå och är en lång dag imorgon med..
min kära lilla sjukdom håller i sig gott och väl ;(
har ännu mer prickar och inga försvinner..
vill att de ska väcka nu! jag stör mig och det är äckligt..

ibland känns det inte som om jag passar in.
känner mig klumpig och ivägen på något sätt.
är det verkligen detta jag vill göra?
jag trivs, men folk har det bättre.
men det är materiella saker, man ska
ju inte bry sig om de som sagt.
men det är inte bara det, folk hit odh dit.
det är roligt, men vissa saker är knas.

tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0