what can i say

igår var det en fullspäckad dag som vanligt.
den bestod av jobb, parken, OT och skolan.



jag, amy och lilla L gick till parken i två timmar och roade oss.
solen lyste, blå himmel och hyfsat varmt :)



L var fotograf som vanligt.



A och E :)

eh, direkt när jag slutade jobba käkade jag en macka och sen
körde jag till skolan. lektionen gick bra som vanligt :)
hem, hade pratstund med amy och sen somnade jag..
är fortfarande trött, haha. var lite smått irriterad imorse :P
får väl sova en stund nu innan vi ska på gymnastik.

som det ser ut nu åker jag till LA första helgen i mars!
en weekend till ronja, kommer bli så kul :D

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0