when i look at you

denna veckan har varit lång, jobbig, rolig, skön osv.
ligger i sängen helt död, ska alldeles strax sova tror jag :P
jobbat hela dagen så trött är ju bara förnamnet.

i fredagskväll var jag och amy på california pizza kitchen
med josefin, en ny tjej på mercer, trevlig :)
käkade mat, pratade och hade allmänt trevligt.
när vi kom hem hade jag och amy sleepover i min säng.
sista natten i vårt hus så..
eh, vaknade vid tio, käkade lite frukost och sånt.
solen lyste och himlen var klarblå så vi gick en lång promenad :)
jag ljuger inte om jag säger att det var tjugo grader igår.
kändes som en härlig och skön sommardag!
vi kom hem och fixade lite, jag städade och bäddade rent sängen.
sen duschen, gjorde vid oss och vid åtta körde vi till seattle.
mötte upp folk hos denice och var där en stund.
vid halv tio satt vi ner vid vårt bord på cheesecake factory :)
det var en trevlig, rolig och mysig avskedsmiddag!
jag tror att amy kommer få det kanonbra i san fransisco.

vid halv ett var jag äntligen hemma och dunsade i sängen..
klockan ringde kvart över sex imorse men var inte så trött.
gjorde vid mig och började jobba vid sju.
väckte ungarna, de klädde sig och jag gjorde frukost till de :)
vid nio körde vi till seattle, eller ja, vi var norr om seattle.
på en skola där har vi firat chinese new year typ hela dagen!
det var roligt, bra dansperformance, karnival och annat skoj för barnen.
när städning och sånt var klart vid tre åkte min hostfamilj
och några andra till en kinarestaurang och käkade mat.
det behövdes, knappt ätit något på hela dagen..

nu är jag hemma, bäddat ner mig i sängen med pyjamas och laptop.
eller ja, vi kom hem för typ en timme sen :)
precis mumsat i mig lite glass, hehe. ska snart kika runder här.
sängen blir det tidigt idag. känner mig helt utbränd efter denna veckan..
ingen ordentlig sömn, mycket jobb och sena kvällar.
det händer mycket saker nästa vecka med, tiden rullar bara iväg :P

går inte att lägga upp bilder, hela bloggsidan hänger sig.
förstår inte vad det är som är problemet?!

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0