young forever

precis hemkommen från mia's house.
en liten tjejsamling med cola, chips, wii och prat :)

vi promenerade en runda till starbucks i förmiddags när alla
var någorlunda vakna och käkade frukost.
regnat har det gjort hela dagen förresten med..
när vi kom hem körde vi hela familjen och handlade mat.
och det är en upplevelse att handla i denna familjen ;P
när vi kom hem satt jag lite här, och sen in i duschen.
sen skypade jag med familjen där hemma <3
gjorde vid mig och sen körde jag, amy och mexikanskan
(jag vet inte vad hon heter, eller, hur man stavar det)
till downtownm och fy vad mycket trafik det var..
hann i alla fall i tid, vi mötte upp nicolette och köpte våra biljetter.
vi såg "when in rome" och den var rolig och bra :)
alla vi körde hit, hjälpte till med maten och käkade mumsig middag!
vi tog disken, lekte med ungarna och sen efterrätt, glass.
sen var det inom affären och sen körde vi till mia.
nu är jag trött och ska nana.. ska träffa rachel imorgon :)
det blir bio och gymmet, sen hem och käka kinesmat!
är ju chinese new year och valentine's day imorgon.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0