according to you

precis tagit en varm dusch, så skönt!
har pyjamasen på och snart ska jag bädda ner mig.

jobbdagen idag har gått bra, men som allt annat,
så är också ungar upp och ner konstant.
var gymnastik i förmiddags innan lunch för L
och efter skolan, när jag hämtat de äldsta,
körde vi till optikern med alla tre.
G provade ut nya bågar och L behövde faktiskt inga nya,
trots att jag var beredd på det för hon ser som en kratta ;P
vi kom hem vid halv sex, lagade mat, spagetti
och cheseebread, varmt och direkt från ugnen! mums.
var snabbt nere och bytte kläder och sen körde jag till BCC.
rolig lektion idag får jag säga, mycket skratt :D
damerna är roliga och ont i magen fick jag, haha.
men det är tusan svårt med drejning, har i alla fall
skapat mig två små skålar som vi säkert kan använda till något!
har varit mycket prat med mathias på msn idag, roligt som vanligt.
pratade lite precis med mamma på facebook :)
är lite hungrig, men pallar inte gå upp och käka något..
har lite ont i ryggen, går nog över när jag sover!
och imorgon är det till doktorn, hoppas jag får ut något vettigt
ur henne, för det är fan inte snyggt och det är jobbigt.
hoppas jag hinner till gymmet imorgon med! nu är det nana.

took my heart to the limit, and this is where i'll stay.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0