all the right moves

denna dagen blev ju långt ifrån som planerat.
den har varit lång, lite halv stressig och nervös.

allt började av att E bankade på min dörr klockan åtta
imorse och sa att vi skulle köra om en halv timme..
det var ju bara att masa sig upp och göra vid sig lite snabbt.
vi körde till kirkland och besökte brown bag café.
det var mycket folk redan när vi kom för det är ett poppis ställe.
käkade mumsig frukost, blåbärspannkakor och bacon :)
var proppmätt när jag var klar kan jag säga!
när jag kom hem satt jag lite vid datorn, skypade med päronen! <3
knappt gjort det på hela veckan så det var skönt med en pratstund.
eh, gjorde vid mig för gymmet och var påväg upp när
min hostmom och amy står i min dörr och säger att jag inte kan gå.
för att göra en lång historia kort, mycket har hänt och det är
invecklat men amy bor i alla fall här nu :) roligt!
men jag förstår inte hur folk kan behandla vissa andra..
har fått panikjobba hela dagen typ, gått lite upp och ner.
fick ringa och ställa in gymträningen med ryan idag, men får ta en ny tid!

ungarna fick lunch, vi tittade tv och sen tog de en sovpaus.
jag och amy har gått igenom all hennes packning och saker.
på nästan sex månader har hon samlat ihop sig rätt mycket ;P
vi sorterade saker hon inte skulle ha kvar och jag gjorde lite
fynd både på klädsidan och väskfronten! fick en skinnjacka med :D

min hostmom blev sjuk en timme innan de skulle iväg på sitt event.
jag bestämde mig för att inte följa med efter allt som hänt idag.
typ illamående och yr, men de beslutade för att gå ändå.
jag hjälpte flickorna på med deras klänningar och fixade håret :)
de var så fina så, och tillslut begedde de sig.
vid sju körde jag och amy till affären och handlade lite middag.
btw, jag har gått i mjukiskläder och äckligt  hår hela dagen ;P haha.
det blev soppa och bagel med philidelphia ost på!
inte ätit på 10 timmar så lite hungrig var jag allt.
fixade lite mer med packningen och sen satt vi lite vid datorn.
eh, har precis tittat på film, amy somnade typ direkt och sover än!
jag borde med sova snart, är superduper trött efter denna dagen..
vi har pratat massa saker, om kristianstad och grejer.
sjukt att vi bor så nära varandra i sverige, varit på möte
i åhus samtidigt innan vi åkte hit, vi hamnade nära varandra
och nu bor vi i samma hus för tillfälligt :) rätt stört, men roligt!

blir inget portland för min del imorgon, varit mycket strul med bil och så.
och efter idag behöver jag en lugn dag, SOVMORGON!
ska försöka göra ett gymbesök med för det behöver jag :)
annars ska jag ha en lugn söndag, behöver det.
är ju ny vecka snart igen och då är det ännu mer jobb..

idag firar jag två månader i staterna förresten!
tiden går snabbt när man har roligt, även om det går långsamt ibland :P
men ja, två månader kvar till florida med.
och måste få ordning på min semesterplanering och weekends.

It’s a quarter after one, I’m all alone and I need you now.
Said I wouldn’t call  but I lost all control and I need you now.
And I don’t know how I can do without, I just need you now.
- saknaden är större än vad jag trodde..

nu måste jag sova, ögonen går snart i kors.
tror jag lättat mitt hjärta tillräckligt just nu :)
det är lite invecklat och konstigt bara, hehe.
hoppas alla partymänniskor hade en rolig kväll igår :)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0