all this time

då lider dagen mot sitt slut, varit en bra fredag!
fredagar går så snabbt när jag jobbar, vilket är skönt :)
slapp jobba kväll idag med, JIPPI!
jobbade typ till sju, körde och hämtade vera och vi drog
till redmond för att träffa nicolette. som precis kommit hem från hawaii..
lite avis är man ju allt. vi drog till target. pizza på pizza hut!
gick en runda, köpte schampoo och balsam plus lite gottigheter :)
blev ingen bio, för det skulle blivit för sent för minstingen..

nu sitter jag i pyjamas, väntar på att min hostmom.
måste prata med henne om helgen :)
vet sen inte om jag ska titta på film, tv eller läsa ut min bok.
har typ bara 50 sidor kvar, läst ut den på en vecka, rätt bra! haha.
har fixat lite mer bra musik på spotify :) och jag måste säga,
har haft rätt konstiga drömmar sista veckan :P konstiga dejter,
oväntade graviditeter, hus på olika plaster osv. det är knas!

godmorgon osby - godnatt bellevue.

I know things are looking up
but soon they'll take us down
before anybody's knowing our name.

tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0