bet on it

idag har varit en väldigt lat dag, haha :P men det behövs!
gick upp efter nio någon gång, får ju aldrig sovmorgon i detta huset..
satt lite vid datorn och sen fixade jag frukost, våfflor.
efter det var det filmdags! tittat på alla "high school musical" filmerna :)
precis tittat klart på den sista, de är rätt bra ändå!

har idag gjort mitt första besök på ett amerikanskt gym!
det gick bra, skönt att ha vera med sig :P
och att ha en personlig tränare gör ju inte saken lättare.
men det var en bra workout, och jag kommer absolut
ha träningsvärk imorgon! för muskler har jag, fick jag reda på idag!
men nu ska jag börja komma igång, och det ska bli
regelbundna besök på det gymmet, både träning och simning.
tog en dusch när jag kom hem och till kvällsmat blev det pizza :)
varken jag eller min hostmom hade energi till att laga mat..
men disken tog jag i alla fall, och L hjälpte stolt till :P

imorgon är ungarna hemma hela dagen, martin luther king dag något.
så det är jobb hela dagen! på kvällen ska jag träffa nicolette och vera :)
nu ska jag borsta håret och tänderna, sen bädda ner mig.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0