champion

precis hemkommen från downtown.
varit på bio med karin och vera :) "sherlock holmes"
och ja, den var kanon bra! en bra mix av
granna karlar, bra humör och spännande action!
vi skulle egentligen sett den vid åtta, men få var det slutsålt.
så vi fick snällt gå till starbucks, ta en latte
och fördröja två timmar innan vi kunde se den, vid tio.
men den var som sagt bra, och värt väntan :)

blev ingen shopping med amy idag, hoppas på nästa helg!
eh, vi städade lite här hemma, dammsög och tvättade.



såhär snygg är jag när jag dammsugar i usa! haha.
och färgen i sängen ska förhoppningsvis upp på
väggarna under morgondagen, två vita och två gröna!

i eftermiddags körde vi en runda till issaqhua.
var en runda och kollade i affärer och på target :)
köpte söta trosor, lite mike & ike och annat smått och gott.
bra och ha saker helt enkelt, haha.
sen tittade vi på "he's not that into you", käkade middag
och sen körde vi och hämtade vera :)
nu ska jag bädda ner mig och nana i min stora säng.
klockan är snart halv två här, så på tiden att vi sover!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0