closer

precis tittat på the notebook, jag bölar..
men det har vi ju överseende med, den filmen är ju så fin!

eh, slapp eftermiddag. vi tittade på "flickvänner från förr",
den är bra. sen bäddade vi rent sängen och sen hoppade jag
in i duschen. vi körde och hämtade vera vid halv sex
och sen körde vi till red robins. världens godaste
hamburgare med stramberry lemonade :)
sen körde vi till starbucks, tog en chailatte innan vi körde
hem i det tråkigt regniga och blåsiga vädret..
körde inom qfc, handlade jordgubbar och lite godis.
umgick lite med familjen när vi kom hem,
jag har skrivit in mig på två kurser nu som börjar om
en och en halv vecka, italienska och drejning.
får ihop många timmar på det, så det ska bli kul :)
senare ska jag läsa en italiensk matlagning på bara två timmar
och en professionel bartendningskurs!
vi pratade idag om att jag skulle stanna kvar 6 månader till,
efter mitt år är slut. egentligen kan jag det, har ju tid.
men då vill jag åka hem över nästa jul och nyår.
för det blir roligare att resa när det är sommar,
och jag får se så mycket mer om jag stannar :)
men det är ju lång tid kvar, och har mycket att fundera på
innan jag bestämmer mig för det. har ju fortfarande
11 månader kvar på mitt första år, så vi får se vid årets slut.
som sagt, en månad sen jag kom hit i onsdags och
tiden har faktiskt gått väldigt snabbt, hoppas resten
gör det med för idag har det kommit pyttelite hemlängtan..
nu ska jag snart bädda ner mig, roliga saker imorgon :D
godmorgon sverige!

Don't tell me if I'm dying,
Cause I don't wanna know,
If I can't see the sun,
Maybe I should go,
Don't wake me cause I'm dreaming,
Of angels on the moon,
Where everyone you know,
Never leaves too soon

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ronja

6 månader till alltså? det kanske vore något :P

2010-01-03 @ 08:48:49
URL: http://livetila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0