cold case love

varit en mycker bra dag idag! :) morgonen gick helt ok.
på min lediga tid satt jag mest vid datorn, nyttigt jag vet..
hade skypemöte med michan, det var längesedan! <3
men skönt att ta igen allt och prata lite skit ;D

när alla barnen var hemma vid ett bestämmde vi oss för
en tur till parken och picnic. det var kallt imorse idag igen,
men solen har lyst och det har varit blå himmel :)
vi packade vår lilla korg med snack och dricka och gick.
över två timmar spenderade vi i parken, hehe.
de lekte tagen, gungade, vi fikade osv. det var mysigt!
när vi kom hem spelade de webkinz på min dator,
en unge i taget. en prinsessfilm hade vi också på, hehe.
när min hostmom kom hem vid hem bakade vi mumsiga kakor :)
och sen gjorde vi middag, fried rice! så sjukt gott.
mamma, det måste du ha lärt dig tills jag kommer hem! ;D
jag ska med lära mig det, är inte så krånligt.

min hostmom körde på möte och jag hade ungarna igen.
alla tog ett bad och fick glass som dessert :)
körde hemifrån vid halv åtta, hämtade vera och till gymmet.
över en timmes workout och det känns bra!
nu är jag nyduschad och ska hoppa ner i sängen med min bok :)



tre söta flickor och en picnickorg blev en bra eftermiddag :)

I remember what you wore on the first day
You came into my life and I thought
"Hey, you know, this could be something"
'Cause everything you do and words you say
You know that it all takes my breath away
And now I'm left with nothing

So maybe it's true
That I can't live without you
And maybe two is better than one
But there's so much time
To figure out the rest of my life
And you've already got me coming undone
And I'm thinking two is better than one


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0