cry me a river

regnet vräker ner och visst blir man glad, eller inte ><
måndag idag igen, betyder ny jobbvecka.
har min lediga tid just nu vilket är skönt!
morgonen idag gick bra faktiskt.
lyssnar på michael bublé's nya album, mycket bra :)

skypade med mathias igår kväll, såg när han fixade håret :)
haha, rätt sött. men trött vad han, eller hur mathias?

vaknade inatt av att jag bölade, drömde att morfar och mamma dog!
det var helt sjukt och hemskt. skrev till mamma på facebook
så fort jag vakande och frågade om de levde, hehe. jag var riktigt rädd!

har planerat lite semester och sånt i helgen.
i mars - weekend i los angeles med nicolette troligtvis
i april - en vecka i floria med min hostfamilj
i maj - en vecka i mexico med amy
i juli/augusti - två veckor i wyoming med min hostfamilj
i augusti - en vecka på hawaii med ronja
i december (innan hemfärd) - bahamas, miami och d.c med ronja

någon hemifrån som vill komma och hälsa på, hör av er! :)

när man tänker på det får man motivationen till att stanna kvar.
denna helgen har varit lite kämpig tycker jag,
många tankar har gått hemåt denna helgen även om jag håller humöret uppe!
vissa dagar är lättare än andra, men så är det ju i detta livet.

har lite saker att fixa denna veckan med.
uppskrivning torsdag eller fredag, pluggar just nu..

ikväll har jag min första collegeclass - italienska.
ska bli spännande, träffa nytt folk med :)

tjingeling!





Kommentarer
Postat av: PatriciaLavin

ja hade gärna hälsat på dej! :)

2010-01-13 @ 11:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0